پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟
سرخط خبرها

بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ فقط در آزادی

  • کد خبر: ۱۹۱۳۱۰
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳
بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ فقط در آزادی
تیم ملی قرار نیست در خارج از تهران بازی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر برخی از رسانه‌ها خبر از برگزاری دیدار ایران و هنگ کنگ در یکی از ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان و فولاد آره نا اهواز را داده اند که این خبر توسط یکی از اعضای فدراسیون تکذیب شد.

این فرد مسئول در این باره به خبرنگار ما گفت: سرمربی تیم ملی مخالف برگزاری دیدار تیم ملی در شهری غیر از تهران است و تاکید داشته که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

گفتنی است آخرین باری که تیم ملی خارج از تهران به میدان رفت بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در مشهد بود که حواشی زیادی در پی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->